امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است.

گلکسی تل خرید اینترنتی کالاهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است. محصولاتی از قبیل گوشی های هوشمند، تبلت، هارد دیسک های اکسترنال، مودم، پاوربانک، قطعات جانبی لپ تاپ و موبایل و … در این مجموعه عرضه می شود که همگی در حوزه دیجیتال می باشد.

گلکسی تل همواره بر حسب پیروی و رعایت اصول خود پیش رفته که به موجب آن به دنبال یافتن و ارائه کیفیتی مطلوب و برتر همراه با ظرافت و زیبایی متفاوت از دیگران در کنار قیمتی مناسب و رقابتی بوده است. ایده گلکسی تل همواره بر این بوده است که کیفیت، رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می باشد، لذا بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین و همچنین افزایش کارایی خدمات همیشه از اولویتهای گلکسی تل به شمار رفته است. در واقع همه این موارد اهداف اصلی این مجموعه به شمار می رود. با کسب تجارب متعدد در زمینه های مختلف بر میزان اهداف مشتری مداری این فروشگاه افزوده شده است لذا زمینه ای وسیع در راستای سهولت خرید برای مشتریان خود فراهم آورده است تا تمامی مشتریان با هر سطح آشنایی قادر به استفاده از سرویس های خرید باشند. کالاهای گلکسی تل دارای ضمانت نامه ای با نام ضمانت اصل بودن کالا نیز هست.

ما در  گلکسی تل بهترین و ارزنده ترین محصولات را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب و برند معروف به دست مشتریانمان می­رسانیم. سعی ما بر این است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازیم؛ ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های ما محسوب می‌شود. فروشگاه اینترنتی گلکسی تل با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

یکی از نگرانی هایی که کاربران اینترنتی در خریدهای خود همواره با آن روبرو هستند، امنیت و سرعت پرداخت ایشان است. بسیاری از موارد بعلت ندانستن میزان امنیت پرداخت بعلت وجود سواستفاده های احتمالی اعتماد به پرداخت وجود نداشته و باعث می شود تا خرید به سادگی انجام نشود، همچنین برخی سرویس های پرداخت نیاز به دریافت استعلام حساب و بررسی پرداخت داشته و به همین دلیل فرآیندی زمانبر طی خواهد شد تا قطعیت پرداخت تایید گردد. اما درباره گلکسی تل این امر متفاوت بوده و پرداخت های شما با امنیت کامل از طریق درگاه های امن بانک های ملت و صادرات انجام پذیر است. از سوی دیگر پرداخت ها در لحظه با هر نوع کارت بانکی عضو شتاب امکان پذیر است که این خود اتلاف زمان کاربران را برای پرداخت و دریافت تاییدیه آن از بین می برد و با بیشترین سرعت ممکن این امکان را برایشان فراهم می سازد.

همواره پارامترهای متعددی برای گذران زندگی مورد توجه بوده است اما بی تردید در دنیای امروزی به خصوص در چند دهه اخیر، زمان یکی از مهمترین اصول در زندگی ما به شمار می رود، به طوری که همه تکنولوژی­های نوین به خدمت انسان آماده تا بتواند امور روزمره خود را در کوتاهترین زمان و با صرف کمترین هزینه امکانپذیر سازد. در این میان گلکسی تل با بکارگیری مدرن ترین ایده ها همواره تلاش کرده است تا علاوه بر سرعت بخشیدن به این مهم، توسط ارائه محصولات با کیفیت، اطمینان و اشتیاق را برای مشتریان ایجاد نموده و هر دو پارامتر زمان و هزینه را در کنترل مشتریان خود در حد امکان قراردهد.

امید بر آن است که با پیشرفت و بهبود مستمر کیفیت همه جانبه خدمات و عرضه کالای دیجیتال مرغوب همراه با قیمتی مناسب، بتوانیم بهترین خدمت رسانی را در خور شأن هم میهنان عزیزمان ارائه نماییم.